Čtyřnohé problémy ...

Včera Wiktor nebyl ve své kůži.
Ahojte,po delší době jsem tu s dalším článkem a to o mém kocourkovi Wiktorovi.

Ve čtvrtek,když jsem dojela ze školy (asi kolem 14:00) a šla se podívat za Wiktorkem zjistila jsem,že nepapal zdálo se mi to divné,ale řekla jsem si,že se asi pročisťuje a nic to nebude,ale to jsem se spletla.

Večer jsem si ho vzala na chvilku domů (bývá venku celý den a na noc ho zavíráme do takové boudy) a to už mi bylo jasné,že není něco v pořádku misky s jídlem se ani nedotkl a byl celý unavený a bez elánu což u něj nebývá zvykem.
V pátek ráno už byl Wiktor úplně jiný,jen ležel,nejedl,zvracel pořád mňoukal a bál se nás.
S mamkou jsme byli obě dvě opravdu vyklepané co mu je,protože nám za ty 2 měsíce co ho máme všem přirostl k srdci a jen těžko by jsme se s ním loučili a tak jsme ho vzali na veterinu.



Paní doktorka byla opravdu moc milá,vyšetřila Wiktora a změřila mu teplotu a nakonec dostal 3 injekce.
Paní doktorka nám řekla,že máme zkusit všechno jídlo co má rád a pokud by nejedl dovézt ho.

Mamka začala vařit a nakupovat.Bylo toho opravdu hodně-mléka,tvaroh,sýr,kuře,šunka,jogurt ale Wiktorovi nepřišlo nic k chuti a tak jsme znovu volali paní doktorce která nám poradila dát do stříkačky mléko a žloutek a nějak ho přinutit sníst,alespoň 10ml,což se nám s mamkou povedlo ale byla to fuška.
Nechali jsme ho spinkat a čekali co bude až se vzbudí.
Bohužel po vzbuzení Wiktor nic nejedl a tak jsme ho o5 krmili uměle.
Po 3 injekcích spinkal.
Všichni jsme se trápili co by mu asi  mohlo být,ale nikdo z Nás na nic nepřišel.
Po dlouhém hovoru s paní doktorkou jsme se dostali k tomu,že je to nejspíš viróza a  Wiktor musí hodně pít a my ho máme nadále uměle krmit 5x denně.

Ani nevíte jak mi spadl kámen ze srdce.
Bála jsem se,že to bude něco hrozného a nejspíše je to jen viróza-dnes večer se uvidí co bude dál pokud Wiktor nebude pít musí do 'kočičí nemocnice' 

Tak snad se Wiktor uzdraví a všechno bude v pohodě.

Když je Váš zvířecí přítel nemocný najednou si uvědomíte jak moc by vám chyběl kdyby tu nebyl.
Jedna fotka mě a Wiktora,kterou opravdu miluji
Všichni by jsme se měli zamyslet jestli pro naše kamarády děláme všechno na 100% ,protože se může stát,že už jim to nikdy nebudeme moct vynahradit.
Pokud máte nějaké zvířátko myslete na něj a buďte na něj hodní,protože žít bez nich už by nebylo ono.

Renny


Nebylo mu moc dobře. 

Žádné komentáře:

Okomentovat