Monday's problems

Čau,Čau !
Dnes je tu po delší době článek ve kterém Vám povím něco o mém pondělí 

Pondělí,pro většinu z nás nejhorší den v týdnu, plný zklamání zvratů a nepříjemných ksichtů spolužáků ve škole.
Většina z nás si řekne,že už to asi horší nebude to jsem si ráno u snídaně říkala také,bohužel jsem neměla pravdu.

Krom toho,že mě už od neděle bolel krk a já s ním nemohla otočit doprava se na mě sesypala další vlna problémů.



Vlasy-když jsem se v neděli večer nemohla pořádně pohnout nechala jsem si vlasy jen tak bez úpravy,což rozhodně nebyla dobrá volba. Když jsem ráno vstala a s těží si je skrze svůj krk pročesala vypadaly jako by mi v nich přes noc řádili havrani. 
Svačina- po tom co jsem došla do školy jsem zjistila,že jsem nechala doma svačinu a tak jsem to všechno musela zvládnout hladová a celá rozbolavěná 
Nečekaný test- Hned po mé 'svačině' jsme dostali nečekaný test z matematiky,který mé náladě také moc nepřispěl. 

A když jsem předposlední hodinu zjistila,že moje kamarádka nejde do tělocviku jen kvůli 'holčičím problémům'  málem jsem vybuchla.
Abych to upřesnila nemám ráda když se někdo na tohle vymlouvá a zvláště v téhle době, kdy si můžete nakoupit fůru tampónů a nevím čeho ještě,ale někdo raději řekne mamince,že nejde do tělocviku a bum maminka Vám napíše omluvenku. 
Grrrrrrr-.- 

Takže,když odbilo 14:00 já byla táák šťastná,že už můžu konečně domů a že už mě snad nic hrozného nečeká. 

A pro jednou jsem měla pravdu mamka mi nechystala svačinku a já mohla v klidu vstřebávat všechno co se dnes stalo :) 



Renny ♥ 

1 komentář:

  1. Takové Pondělí mám pokaždé -_- A strašně mě to vytáčí! V Neděli jsem extrémě líná něco dělat , takže v Pondělí se všechno zkazí! :D

    OdpovědětVymazat