Kosmetické štětce| používání&krátká recenze

Ahojte, 
dnes jsem tu s recenzí na štětce v perfektním pouzdře a taky s vysvětlením, který štětec k čemu používat.







Začneme se štětcem č.1- štětec slouží k nanášení pudru, je opravdu jemný a příjemný, je vhodnější spíše k sypkému pudru, protože u compaktu někdy špatně 'roztírá'


Štětec č.2- (omlouvám se, že je špinavý od make-upu, ale zatím jej nechci umývat). Štětec slouží k roztírání make-upu nebo korektoru. Dřív jsem korektor roztírala jen prstem a je vidět že je to opravdu rozdíl, žádné stopy ani fleky od make-upu.


Štětec č.3 - je na oblasti kolem očního úhlu, tento štětec nepoužívám, takže vám toho moc říci nemůžu. Všimla jsem si, že štětec trošku pelichá


Štětec č.4 - štětec na kouřové líčení, ale myslím si že se dá používat i na normální líčení. Stíny moc nepoužívám, proto štětec hodnotím průměrně.


Štětec č.5 - k úpravě obočí, kamarádka mi říkala, že by se s ním daly dělat i linky, mně osobně přijde na linky tlustý.


Štětec č.6 - se používá na rty, nanášení rtěnky, či podobných věcí. Už jsem jej použila a musím uznat, že je opravdu super. Je krásně jemný a dá se ním dobře pracovat.



Na závěr bych chtěla říci, že jsem se štětci hrozně moc spokojená, cena (299Kč) odpovídá kvalitě, jediné co mi u štětců vadí, je zápach.
Ze začátku to bylo opravdu příšerné, nyní už trošku vyvětraly a zápach je snesitelnější.
Opravdu velkými přednostmi jsou popisy na štětcích a jejich velikost (asi 13cm), takže se skvěle hodí i na cesty.

Pokud máte o štětce zájem klikněte (zde).





Používáte raději štětce, nebo se bez nich obejdete?
Co je pro vás při koupi štětců nejdůležitější?

1 komentář: