Sociální šílenství aneb PRAY FOR PARIS



Ahojte,
jsem tu s dalším článkem a to úvahou na téma: šílenství na sociálních sítích.
Tuším, že tu nemusím říkat nic o teroristickém útoku v Paříži, vlastně o tom ani nic říkat nechci, zkráceně- nerozumím politice, terorismu ani podobným věcem, proto se tomuto tématu vyhýbám, ještě bych tu plácala blbosti, které ani nejsou pravdivé.

Raději se budu bavit o tom, jak na tento útok zareagovalo mé okolí a lidi na sociálních sítích.


Když jsem s sobotu odpoledne zapnula facebook, vyletěla na mě vlna francouzských trikolor.
Popravdě?!
Přišlo mi až vtipné,  že si tuto trikoloru dávaly i dvanáctileté děti, které tomu rozumí asi tak jako já redoxním reakcím (vůbec). 
Celý facebook jakoby zešílel, všude jen statusy typu PRAY FOR PARIS,Trikolory a dlouhatááánské statusy o tom jak je to hrozné a jak je to všem líto. 
Tolik falše jsem snad v životě neviděla.
Ruku na srdce, komu z vás to bylo opravdu tak moc líto? Kdo z vás se opravdu modlil za Paříž?
Já vám to povím, těch lidí bylo opravdu minimum. 

Osobně mi to příjemné nebylo a dost mě to zaskočilo,bylo mi líto i pozůstalých rodin, ale určitě jsem se za nikoho nemodlila, ano, když to tu tak píšu zní to hrozně, ale myslíte si že tím někomu pomůžu?
Tím, že budu brečet, psát statusy, měnit si profilové obrázky a nevím co ještě, nikomu život nevrátím, je to smutné ale je to tak.

A moralisti co řeknou, že jde o uctění památky, tak se pletou, lidi tímhle neuctívají památku ani nic podobného, jde jim jen o to, podřídit se většině, podřídit se jako ovce.




Další bod, o kterém bych se ráda zmínila je spadnutí ruského letadla, kdy zemřelo asi 244 lidí.
Ti co nepodporovali Francouze vznášeli námitky typu "Když spadlo ruské letadlo, nikdo se neoblékal do ruských vlajek" a tak se na facebooku všichni dohadovali. Musím říct, že některé hádky opravdu stály za to a jediné co chybělo byl jen popcorn.

Po tom, co všichni vyjádřili svůj názor na danou věc, přišli spekulace o tom, že začíná válka a BUM, další tisíce hádek a článků o tom zda je válka, či není.
Přečetla jsem asi 4 blogové články na toto téma, a musím říct, lidi, pokud o něčem psát chcete, ujistěte se, že o tématu něco víte, protože pak se nemůžete divit vlně negativních komentářů které spadnou na vaši hlavu.



To je asi vše, co bych k tomu řekla, byla bych ráda kdyby jste i vy napsali svůj názor na sociální šílenství.
Zároveň chci zmínit, že tento článek je čistě jen o mém názoru, nenutím vám ho, tak mi prosím vy nevnucujte ten váš. :-) 



6 komentářů:

  1. Nevím no, když se o tuhle problematiku nezajímáš, tak proč píšeš takovýhle článek? Já tohle, podle tebe, šílenství beru jako obrovskou vlnu solidarity a ano, i psychická podpora je důležitá. My nemůžeme udělat nic jiného, než vyjádřit náš soucit a soustrast.
    A o tom jestli je válka nebo ne se snad ani není třeba se dohadovat. Dnešní bombardování centra IS mluví za vše. Oni ví, proti čemu stojí, ale my nevíme nic. Teroristi se pohybují mezi námi a nikdo neví, kde znovu udeří. Až se to stane u nás, taky budeš ráda, že s námi někdo soucítí. Ať už "blbými statusy" nebo triklorními profilovými fotkami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nepsala nic o problematice, psala jsem o tom co se děje na sociálních sítích, k terorismu ani k podobným věcem se nevyjadřuji, páč jak už jsem řekla nerozumím jim.
      Psychická podpora určitě důležitá je, ale když se nad tím zamyslíš, myslíš že ty děti ví o čem mluví? Koho a proč podporují?
      Já o tom pochybuji.
      Kdyby se něco takového stalo u nás, osobně mě žádné profilovky na facebooku nevytrhnou, budu ráda, když budu v pořádku já a moje rodina, o nějaké sociální sítě se v tu chvíli určite zajímat nebudu

      Vymazat
  2. Já s tebou teda naprosto souhlasím. Upřímně mi je jedno, že si dávají děti trikoloru na profilovku, jelikož s tím už jsem se smířila od chvíle, kdy to tak bylo při té duhové. Jako kdyby gaye normálně neuráželi, ale najednou je plně podporují.
    Je mi líto, co se stalo ve Francii a svět jde do kytek. Souhlasím s tím. Jenže co takhle pomyslet na Palestinu a další země? Ha, na ně si nikdo do téhle doby nevzpomněl. Žádná solidarita, nic. Takže asi tak.
    Spoustě francouzům to pomůže, o tom žádná. Ale jak se cítí jiné země, kterým se děje to samé?
    fouryouoh.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano svět jde do kytek, s tím s tebou musím souhlasit.
      S Palestinou máš pravdu taky, se solidaritou v této době počítat nemůžeš, jasně je mi líto co se stalo, jenže popravdě? Já ani nikdo z nás tady s tím už bohužel nic neudělá, je to smutné, ale je to tak.

      Vymazat
  3. Nepiš články o tom, čemu vůbec nerozumíš! A je mi tě líto, pokud máš mezi přáteli (podle tebe) jen falešné lidi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čti články pořádně, nevyjadřovala jsem se vůbec k útokům ani ničemu podobnému, napsala jsem úvahu o sociálních sítích.
      V článku jsem sama psala, že temto věcem nerozumím.
      Pokud vím nikde jsem neřekla, že mám mezi příteli jen falešné lidi, ale když vidím určité typy lidí (děti) jak se k tomu vyjadřují, je mi jasné, že je to jen faleš. :)

      Vymazat