Autumn photo shoot in nature ► Podzimní focení v přírodě


Ahojte,
Když zamnou minulou sobotu přijela kamarádka říkejme jí Eliška s prosbou o podzimní fotky nemohla jsem říct NE,protože mi focení opravdu chybělo a neměla jsem co na práci.
Kolem oběda jsme se tedy domluvily a vyrazily jsme. Říkám Vám nikdy, opravdu NIKDY nefoťte někoho kdo miluje oblečení,

Fotka č.1 na téhle jsme se shodly a vybraly ji jako tu nejhezčí. 
Potom co jsme dotáhly Eliščin batoh plný oblečení na určené místo tak se zrzka Ell začala převlékat do sukní,croppů,riflí,kraťasů a košil,když tedy konečně vybrala to správné oblečení přišla řada na focení.

Musím říct,že se fotky celkem povedly i když z 80 fotek Eliška vybrala asi jen 15. Je to zrzka, nikdy ji nepochopím. 

Vybrala jsem vám pár fotek,tak sami posuďte jaké jsou  a do komentáře napište,která fotka se vám líbí nejvíc.

Renny ♥


Kvalita :/ ale pěkná fotka
č.0 

2. - fotka na stromě. Mě osobně se líbí víc jiné,ale zrzce se líbí ♥

Úžasná fotka č.3 
Jedna malá slefie ♥
4. :)) 


Kvalita fotky stojí za houby,ale ten její styl se mi opravdu líbí
č.5
Moje oblíbená ♥ č.6
Fotka č.    Taky velice povedená.
Koukejte na to její bříško :O jak to dělá ? :O č7
:D Tahle fotka je opravdu super :DDD
Můžete vidět kousek jejího oblečení.
č8







A to nejlepší na konec :D č9 

2 komentáře:

  1. Mě se hrozně líbí fotka č.5
    Ale ona je opravdu krásná, takže všude vypadá výborně! :))

    OdpovědětVymazat
  2. ta první fotka je skutečně asi nejhezčí, moc krásná slečna :) a povedené fotky! :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat