Blogerka roku → Nebo jen soutěž pro slavné ?!

Všichni jsme určitě zaslechli již o uplynulé soutěži s názvem 'Blogerka roku'.
Když jsem se podívala na výsledky,donutilo mě to napsat tenhle článek.
Podotýkám tohle není narážka na vítěze !  Vítězům samozřejmě gratuluji !

Poté co jsem shlédla výsledky měla jsem pocit Déja Vu [Dežaví]...
Ptáte se proč ? Moc ráda vám to povím.

U nás soutěž proběhla už po 2. s tím,že tento rok byly spousty nových věcí a vychytávek co se týče organizace týče,bohužel co se týče soutěžících bylo to skoro stejné jako minulý rok.
Donutilo mě to zamyslet se nad tím,že blogy jako ten můj opravdu nemají v soutěžích podobné téhle co dělat,protože VŽDY tu budou blogy známější a hezčí,které se budou na prvních příčkách držet ještě pár let.

Ptám se,proč tedy organizátoři nedají šanci a jiným blogům a stále nechávají vyhrávat ty stejné ?
Proč nedají pravidlo,které bude nařizovat,že blogy které se tento umístili v TOP10 další rok nebudou moc soutěžit a dají tím šance i jiným ?
Ano vám,že by to hodně lidí mrzelo,ale taky vím,že by se tím vyřešilo spoustu věcí a šance na výhru by měli i jiní,ne jen ti 'slavní'.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Tohle byl čistě můj názor a ráda uslyším i ten váš.
Napište mi do komentářů jestli souhlasíte nebo nesouhlasíte a proč :)

Děkuji za pozornost !

Renny♥



11 komentářů:

  1. Ano, to je pravda. Taky jsem nevěřícně koukala, když jsem tam objevila ty samé blogy. Prostě, kdo si vyškemrá nejvíc hlasů, ten se tam dostane. Podle mě by měla vybírat nezávislá porota a né fanoušci :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že máme úplně stejný názor ;) Já o něm psala pár dní před Tebou v tomto článku...
    http://czechivy.blogspot.cz/2014/10/nejsou-tam-opet-ty-same.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, plně s tebou souhlasím:)
    A není to tím že jsme se zúčastila a nic, je to o tom že mě s prominutím začíná srát něco jako když každý žere Teri, makynu atd.. a nikdo už ty začínající nepodpoří..
    Jinak pěkný článek:)

    OdpovědětVymazat
  4. Soutěže jsou už takové. Vítězí ten, kdo má jisté zázemí, velkou podporu okolí a svůj zajetej fanklub. Není to jen Blogerka roku. Je to ve všech soutěžích na jaké si jen vzpomenete.
    Uvědomte si, že všechny tyhle "slavné blogy" začínaly úplně stejně jako kdokoliv jiný. Prostě jednoho krásného dne, klikli na "založit nový blog", věřte nebo ne, na počátku nic jiného nebylo. Výchozí pozice je pro všechny stejná. To že jsou tyhle blogy dnes tak navštěvované jistě není důsledkem vyšší moci. Prostě za tím stojí hodně práce a lidé, co to jen vzali za ten správný konec.
    Nemá cenu tohle jakkoliv komentovat stylem: Proč organizátoři nedají šanci malým, neznámým, začínajícím. Proč by jako měli? Myslíte si, že organizátorům záleží na tom, kdo to vyhraje?

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek !
    Úplně s tebou souhlasím !!
    Zde je moje vyjádření na toto téma !
    V*
    http://worldbyveru.blogspot.cz/2014/10/blogerka-roku-vyjadreni-o.html#more

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pravdu, ale je pravda, že ty zaběhlejší blogy jsou doopravdy kvalitní a autorky s nimi mají obrovskou práci, takže to není výhra zadarmo, ale je těžce vydřená. :)
    Začala jsem tě sledovat, budu ráda, když zavítáš ty ke mně :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Napůl s tebou souhlasím, ale vem si, že ty blogerky, co vyhráli taky začínali. Taky si prošli tím, čím si třeba procházíme my. A dali do toho hodně úsilí a vrátilo se jim. Není chyba v organizátorech, lidé nechali vyhrát tu nebo toho, kdo si o podle nich zaslouží. Neříkám, že všichni třeba hlasovali férově, ale když je blog známý a oblíbený, tak proč by nemohl vyhrát?

    http://barca-beauty-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, nemůžu to sem nenapsat. :D Blogerky vyhrálY, začínalY, prošlY, dalY. :D
      Dej pozor na gramatiku, píšeš vlastní internetovou stránku a i komentáře něco vypovídají o pisateli.

      Vymazat
  8. tak je samzřejmé že tyhle autorky jsou pořád nelepší, ale měli by dát prostor i novým neznámím tvářím ! Chápu že rubriku fashion vyhrály holčiny z acupofstyle,ale nechápu že třeba ta jejich kamarádka vyhrála objev roku a píše blog jen půl roku !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Mám rovnaký názor ako ty. Je to fraška, keď víťazov všetci poznáme dávno pred začatím samotnej súťaže. Je to proste celé jasné už od začiatku a menej známe blogy sú tam asi len do počtu.. Stejne to stále vyhrávajú tie isté blogy. Preto to radšej ani nesledujem...

    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Tento názor je pravdivý. Už jsem ho četla na blogu czechivy.blogspot.cz. Iva měla úplně stejný názor.
    Já jsem tuto soutěž nijak nesledovala, vždycky se o všech soutěžích dozvím až moc pozdě.

    OdpovědětVymazat