"Mami ? Neprdla jsi si ?!" ◄►

V poslední době mi přijde, že hrozně mizí blogy ve kterých by autorky psali o vtipných zážitcích se svou rodinou a kamarády.
A tak jsem si řekla,že by bylo fajn to trochu oživit,protože já osobně miluji bolgy s touhle tématikou, jelikož je moje rodina opravdu vtipná a o některé příhody bych se s vámi ráda podělila, vybrala jsem jednu, která se nám stal zrovna včera.

(Ráda bych upozornila ty jedince,kteří nemají smysl pro humor a dobrý žaludek aby přestali číst tento článek).

Tak to by bylo všechno a můžeme začít.

Včera večer jsme si s mamkou řekly,že bychom mohly vzít domů našeho půlročního kocourka Wiktorka. Je to kocour venkovní,ale občas si ho bereme na noc domů, se záchodem není problém,protože je zvyklí chodit do kočkolitu (kočičí záchod), nebo jsme si to alespoň všichni mysleli.
O půl deváté už jsme všichni leželi v ložnici a koukali na film Probudím se včera, Wiktorek ležel hezky u noh a nebyl s ním žádný problém. Asi v devět hodin se vzbudil (to je u něj normální, vzbudí se s něčím si pohraje a pak znovu spí).  Šel si teda někam hrát a my s mamkou jsme pokračovaly ve sledování televize,když jsem najednou ucítila smrádek.

Já: Mami, neprdla jsi si ?! 
Mamka: Já určitě ne,nic necítím.

 
Asi po 5ti minutách

Mamka: Tý jo, už to taky cítím, nebyla jsi to ty ? 
Já : Já ?!
Mamka: Znáš to kdo první křičí tomu z ř*tě fičí. 
Já: Hrozně vtipné já to fakt nebyla, a ty nejspíš taky ne, tak co to teda smrdí  ? 
Wiktor: mňau,mňau 
Mamka: Běž se podívat,jestli to nebyl Wiktror ! 


Já pečlivě  vstala a hledala Wiktora,když jsem ho viděla bylo to opravdu šokující !!

Já:
Mami, rychle pojď sem ! 
Mamka:
Co je ? Už jdu 

Mamka:
Ty vogo  :O Tak tohle já neuklízím ! 


Wiktorek nám totiž doslova pod*lal podlahu v kuchyni, nakonec to stejně uklízela mamka, protože já na  to neměla žaludek.
A Wiktor ? Ten si v klídku odešel lehnout do postele a měl nás na háku, kéž by tak věděl,že to byla jedna z jeho posledních nocí doma.


Wiktorek spinkal ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat