Kuchtíme s Renny :) #1

Ahojte :) Napadl mě nový formát příspěvků a to: →

Kuchtíme s Renny- o co půjde ?
Budou to takové lehké recepty,jelikož já velice ráda mlsám a doma toho většinou moc není, ráda si něco tak na rychle udělám. :)
A tak mě napadlo, proč se s vámi nepodělit o mé chuťovky,že ?

Dnes tedy vyjde první díl a to Brownie do hrníčku :)
POZN. AUTORA: Já osobně dávám méně cukru,protože je to pravdu hodně sladké.
Užijte si recept :) A když tak mi můžete napsat jestli vám brownie chutnal :))
Renny ♥


Brownie ! :)



Ingredience: 
  • 50g hladké mouky
  • 70g cukru krupice
  • 13g kakaa na pečení (vaření?!)
  • 2 lžíce oleje
  • 60ml vody

Postup: 



1. Smícháme mouku,cukr a kakao 






2. Sypké látky pořádně promícháme !!

 

3. přidáme 2 lžíce oleje a vodu

4. Celou směs pořádně promícháme, aby byla
bez hrudek.

5. Dáme do mikrovlny asi na 2 minuty.
Podle toho jak moc chcete aby to bylo udělané.

6. Podáváme,já to využila jako pomůcku při učení,ale vy si to můžete dát kdy chcete,

můžete přidat šlehačku,cokoliv. 
Doufám,že vám Brownie bude chutnat.

5 komentářů:

  1. Jé, to mám ráda. <3 mám chuť si jít Brownie udělat! :D
    Beautiful while

    OdpovědětVymazat
  2. mám takový dotaz... na jak dlouho to mám dát do mikrovlné trouby? já se v tom nějak nevyznám :D děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do mikrovlnné trouby asi na 2 minuty (necelé) podle toho jestli ho chceš více tekutý nebo ne :)

      Vymazat