Narozeninový článek ! ♥

Dnes je to přesně 1 ROK  od založení tohoto blogu.
Sama tomu nemůžu uvěřit, jeden rok.
To je-
  • 12 měsíců 
  • 365 dnů 
  • A 8760 hodin  
Je to zkrátka spousta času a úsilí, které za to opravdu stálo.
Když se tak nějak dívám zpětně můj blog podstoupil tolik změn.

Jelikož jsem si říkala,že by se mi to mohlo časem hodit, tak jsem si jich pár vyfotila, bohužel je jich opravdu jen pár,ale i tak Vám je ukážu :


Můj první vzhled, byla jsem na něj opravdu hrdá. 
Vzhled č. 2 ten se mi taky moc líbil, bylo v něm spousta vymožeností jak vidíte :)
Tohle je vzhled poslední (teda ten před tímto vánočním)
Líbil se mi v tom,že byl jednoduchý. 
A co Vám ? Líbili se vám mé vzhledu blogu ? :D 
Když už jsme tedy projeli vzhled blogu, chtěla jsem Vám odpovědět na pár otázek ohledně bloggování a začátků :) 



Než začnu, chci Vám říct,že to není vůbec jednoduché ani po roce,když vidím blogy,které začali před 3 měsíci a jsou mnohem lepší,než ten můj hrozně mě to mrzí,ale tak to funguje vždy bude někdo lepší než vy,ale právě proto se musíte SNAŽIT A NEPŘESTÁVAT SE ZLEPŠOVAT !
Svých cílů dosáhne jen tehdy, když v ně budete věřit ! 

A teď otázky:)


  1. Co tě přimělo k založení blogu ? 
    Uh, já sama nevím,prostě to přišlo pár dnů před Vánocemi. Byla jsme vytočená,protože mi kamarádka dala košem a já to potřebovala někomu říct, i když jsem článek nezveřejnila mám jej pořád uložený v konceptech. Nakonec se mi to zdálo jako fajn nápad tak jsem si řekla 'Budu prostě přidávat nějaké ty články a uvidím jak to dopadne'
  2. Jak na bloggování reaguje tvá rodina ? 
    Moje rodina o mém 'koníčku' nemá ani ponětí, mamka by mě určitě podporovala,ale taťka se na tyto věcí dívá trochu jinak,takže by určitě rád nebyl. A mně to tak vyhovuje,třeba časem, ještě si to nechám projít hlavou.
  3. Tvůj sen v bloggování ? 
    Chtěla bych aby si mě všimlo více lidí. Bylo by fajn mít  pod každým článkem desítky komentářů. Třeba se mi to jednou povede.
  4. Když jsi s blogem začínala na jak dlouho jsi to viděla ?
    Nějak jsem nad tím nepřemýšlela, bylo to pro mě buď a nebo.
    I když je pravda,že jsem nepočítala s tím,že mi to vydrží jeden rok, brala jsem to spíš jako povyražení a útěk z reality. 
Tak, to byli 4 nejčastější otázky ohledně bloggování. 
A taky konec narozeninového článku ♥ 


Doufám,že se Vám článek líbil,budu ráda za ohodnocení.
Pokud je tady někdo, kdo si není jistý jestli začít s blogem nebo ne. Určitě do to jděte ! Na 100%. Za zkoušku to stojí, přeci můžete zmáčknout
DELETE kdykoliv bude chtít. 
Přeji Vám krásné bloggování a zbytek Vánočních svátků ! 
Přes svátky čekejte více článků !! 

1 komentář:

  1. Gratulujem :) Musí to byť úžasný pocit, keď vieš, že tvoj blog je tu už tak dlho. Prajem ti ešte ďalšie krásne roky blogovania a najmä veľa čitateľov.

    OdpovědětVymazat