Recenze- Laky na nehty ►Rimmel London 60 seconds◄

Ahojte, dnes tu máme Zlatou (poslední) adventní neděli.
A já se rozhodla udělat Vám menší recenzi laků na nehty :)


Jako první je tu:

Rimmel London 60 seconds (863 not disturb by Rita Ora)
Předem se chci omluvit,že ani u jednoho z laků nemám fotku jak vypadají na nehtech,ale dala jsem si takovou malou výzvu ,že si nebudu až do Nového roku lakovat nehty,aby se mi zpevnili.



A teď k laku: 

+ : 

  1. Lak opravdu zasychá 60 vteřin, což je pro lidi jako jsem já opravdu úžasné,většinou si všechny laky rozmažu,protože nevydržím sedět v klidu. Taky je to fajn,protože ne všechny laky co mají na etiketě napsáno '60 sekund' to opravdu umí. 
  2. Stačí 1 vrstva  pokud spěcháte a potřebujete jen tak zamaskovat škaredé nehty stačí jen jedna vrstva. 
  3. Cena jeho cena je opravdu úchvatná pohybuje se kolem 50 Kč. Já měla to štěstí že jsem v Drogerii Teta chytla výbornou cenu a to 2 za cenu jednoho. 
  4. Barva odpovídá. Není nic horšího,než když si vyberete lak na nehty podle barvy jakou vidíte ve flakónku a pak si nelakujete nehty a barva je úplně jiná.U tohoto laku nemusíte mít strach. 
- : 

  1. Rychle se vypotřebuje. Lak jsem zatím použila jen 3x a pokaždé jen 1 vrstvu,bohužel mi přijde,že ho hodně ubylo,ale i tak je to jen nepodstatné mínus. 
  2. Občas se loupe a špatně se odlakovává (jsou po něm modré nehty i po 3 odlakování)

Rimmel London 60 seconds
(800 black out) 

+ :

  1. Zasychá za 60 vteřin
  2. Cena (stejná jako u prvního laku) 
  3. Neloupe se a vydří dlouho
  4. Dobře se odlakovává 
- : 

  1. Musíte dát 2 vrstvy. Tohle není tak úplně mínus,protože u většiny černých a bílých laků musíte dávat 2 vrstvy,ale i tak to stojí za zmínění. 
  2. Není tak moc pigmentovaný jako lak č. 1 






I přes všechny mínusy Vám oba dva laky doporučuji. ! 
Ale pro mě je favorit lak číslo 1 :)

A co vy ? Máte nějaký lak z této edice ? Pokud ano vyhovuje Vám ? :)




19 komentářů:

  1. Mne teda vôbec nezaschol za 60 sekúnd :/ :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná vyzkoušej trochu otírat štěteček,to je tak jediné co mě napadlo,já s ním vždycky šetřím tak ho jakoby otírám aby jsem ho použila co nejméně :)

      Vymazat
  2. Já blbec v drogerce vždy kolem něho jdu a i když je ve slevě tak si ho vemezmu a nevím proč?!! :D Strašně ho chci vyzkoušet!

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně ti ho doporučuji ! :)
      Stojí za to,jen pozor ! Moje kamarádka si koupila takový ten moc fialový,protože se jí ta barva líbil,ale na nehtech po 2. vrstvě byl až černý :)

      Vymazat
  3. Ta první barva laku je naprosto skvělá ! Už dlouho si chci koupit takový jemný matný růžový, ale nějak jsem se k tomu nedostala, stejně si ho prostě jednou přinesu domů !:-) Moc pěkný článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento lak je i v růžové :) ze stejné edice od Rity Ori :)
      http://www.rimmel.cz/files/produkty/moznost-414-Don-t-Be-Shy-323.png (pokud jsi teda myslela tuto růžovou) :))

      Vymazat
  4. Já mám doma bílý, koupila jsem si ho nedávno a fakt mi vyhovuje. Každý byl hrozně bledý, nebo nažloutlý a až tenhle se mi líbil. A fakt rychle zasychal. Spolužačka na praxi říkala, že stojí za houby ale mně vyhovuje. Také jedině doporučím. ;)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmýšlela jsem i nad bílým,ale nebyla jsem si jistá jestli nebude moc průhledný :/
      Tak jsem ho raději nebrala :)

      Vymazat
  5. Tieto laky sú jedny z mojich naj, koralový ružovy od tejto značky je moj alltime fave !

    Zapoj sa do XMAS GIVEAWAY ! 😊
    http://double-white.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. mám z tejto znacky rovnaky sivy a este aj bordovy :) mas pekny blog :)
    pozri sa aj na moj a daj koment ak chceš :) mivafashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný blog, i recenze. Mně bohužel lak za 60 vteřin nezasychal :( Ale asi je chyba v mých nehtech nezasychá dobře téměř žádný lak. Zkusila jsem použít i sprej od Avonu pro lepší zasychávání. Lak sice zaschne max. po 2 minutách (ale na 120% pevně), ale zase se mi hodně brzo sloupe :( Na zpevnění nehtů zkus použít od Gabriely Salvete lak na zpevnění nehtů (bezbarvá asi za 72 kč) nebo od reginy "krém" na nehty asi za 32Kč Vím, že to nejsou nějaké bomba značky,ale tyto produkty mně vyhovují. Já jsem problém s laky vyřešila tak že místo toho abych si koupila lak (který se mi stejně bude brzo sloupávat) tak si dám peníze stranou na sally hansen gel nail polish :) Neříkám že jsi laky už vůbec nekupuji,ale hodńě jsem to omezila :) Kája style-et-vie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spreje od Avonu mi bohužel nikdy nepomohly:/
      Pokud používáš laky od Avonu tak se moc nedivím,že se ti loupou,jejich laky jsou s prominutím nekvalitní (teda ne všechny,ale většina ano) a loupou se už na druhý den :)
      O značky nejde, na zpevňovací lak od GS se chystám už déle,tak uvidím:) Sama používám jeden z lékárny ( asi 42Kč) a ten je opravdu luxusní,ale stačí ho jen 1 vrstva po dalším natření už po něm doslova nehty bolí :D
      Moc děkuju za krásný komentář a na tvůj blog uričtě kouknu :)

      Vymazat
    2. Nene laky od avonu nepoužívám. Mám Colorama,Rimmel a tak :)
      Jak se ten zpevňovač jmenuje?

      Vymazat
    3. Je to tento lak :) http://www.lekarna.cz/four-seasons-zpevnovac-nehtu-12ml/

      Vymazat
  8. pěkný blog i poutavá témata jen tak dál (y)

    OdpovědětVymazat
  9. Já používám červený z této řady a mínus bych měla víc. Asi mám špatné nehty, ale neuschlo mi to za 60 sekund, ba ani za 5 minut. Mám ho měsíc, lakovala jsem si možná 3x-4x a už se táhne, uzavřený je dobře. Možná jsem zrovna schytala nějaký špatný výrobek.
    Recenze skvělá. Hlavně mě bavila a to většinou není. Nejsou zbytečné okecávky, stručně a výstižně.
    Skvělý lay, opravdu se mi líbí! :)
    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tento komentář mě opravdu moc potěšil, vzhledem k tomu,že je to má 2. recenze jsem si říkala jak se nebude líbit, ale asi jsem se mýlila :)
      Jinak jeden tip: pokud ti lak neusychá tak si je asi 2 hodiny před lakování zkus vyčistit pastou na zuby,opravdu to funguje poradila mi to teta, ani nevím proč to funguje jen si vezmi starý kartáček na zuby a pastu a čisti :)
      Mělo by to fungovat :)

      Vymazat
  10. sranda je, že dva laky rovnakej sorty a každý má iné plusy a mínusy :)
    www.gummbyuam.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu,že jeden lak je z edice Rita Ora, tak nemůžou být stejné :)
      Je to jako s řasenkami,stejná značka,stejný tvar,ale jedna je na zvětšení objemu a druhá na prodloužení řas :)
      NA každém produktu jsem našla něco jiného :)

      Vymazat