Zábava nebo snad hrdinství ? ► Hodit petardu do autobusu.

Tuším že většina z nás už slyšela o klucích z TVTwixx (YT kanál), taky si myslím ,že už jste určitě slyšeli o jejich (NE)povedeném silvestrovském vtípku- hození petardy do autobusu. (odkaz na video).
Trojice z této party se nejspíše na silvestra nudila a řekla si, že hodí petardu do již zmíněného autobusu. Na videu sami můžete vidět, že tlaková vlna z petardy rozrazila dveře a kluci z toho měli velkou srandu, asi ze všeho nejvíc mě šokovalo to, že Dannymu je 19 let, ano opravdu 19.

 Nešokovalo by mě to tolik, kdyby klukům bylo 14 let a mysleli si jak budou zajímavý když toto udělají a ještě se u toho natočí. Další věc, která mě zarazila je ta, že to kluci hodili na internet jako by bylo na denním pořádku házet petardu do autobusu a ani se neobtěžovali si zakrýt obličej a poslední věc, která stojí za zmínění je ta, že kluci říkají 'hlavně bacha na policajty'.



 Ano toto mě opravdu dostalo do kolen. Takže když kluci nahráli video na internet, většina jejich fanoušků na to mělo negativní ohlas a video bylo smazáno, bohužel našlo se pár lidí, kteří ho stihli stáhnout a dát na internet znovu.

A můj názor: 
Vzhledem k tomu,že se tato 'věcička' hodně řeší napadlo mě o tom napsat svůj vlastní názor.

Takže, milí kluci na YouTube máte skoro 200 000 odběratelů, uvědomujete si, kolik se na Vás dívá dětí pod 12 let ? 
Vím, že za tyto děti by MĚLI zodpovídat rodiče,ale v této době tomu tak ve většině případů není a děti na to koukají, to asi není moc dobrý příklad. Víte co by se mohlo stát ? Tyto děti by si mohly začít myslet, že je správné dělat takovéto věci, nikdy nevíte co se v těch jejich hlavičkách utrousí za nápad.

Andy & Danny.
Oba dva jste mohli vidět na videu.
Nepřijde Vám hloupé ve svém věku dělat takové blbosti?
Chápu, že jste se chtěli pobavit, ale tohle je trochu přehnané nemyslíte?

Takže, 
mě osobně v tomto kluci z TVTwixx zklamali, a co teprve jejich rodiče? Asi nebude moc příjemné tento 'problém' řešit a nejspíše i uhradit škody, ale věřím, že  po ohlasech svých fans kluci pochopili, že to byl blbý nápad a snad se 'polepší' :)

A co vy, jaký máte názor na chování těchto známých youtuberů?
Myslíte, že je to správné? Co by jste dělali, kdyby jste byli na místě jejich rodičů ? 



Na fotce Andy & Danny. Oba jste mohli vidět na videu.

20 komentářů:

  1. Skvěle napsané ! Mám na to stejný názor. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Prave som si to pozrela a ostala som zarazena. Nejako ich kanal nepozeram a dodnes som o nich nepočula, ale v hlave mam vždy jednu otázku. 'Ake vysoke je ich IQ?' ako chapem, žarty su žarty a ako ešte hovoria, niečo že bacha na policajtov a oni to ešte daju na youtube?! Bodľa mňa to bolo dosť úbohe.
    http://sabiadis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jak říká můj bratr "Mozek nechali asi v šuplíku" :)
      Toto kluci určitě přehnali :)

      Vymazat
  3. Mám na to podobný názor jako ty :) Také jsem na toto téma psala článek ( http://jennysworldcz.blogspot.cz/2015/01/zabava-ktera-uz-neni-zabavou.html ) Já nikdy ten jejich humor nepochopila..¨
    Hold moc rozumu nepobrali no..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jejich videa jsem občas koukla, ale jak říkáš moc rozumu nepobrali :)

      Vymazat
  4. Věta: Tyto děti by si mohly začít myslet, že je správné dělat takovéto věci - mi přijde trochu přehnaná :). Asi to byla blbost, ale zase byli opilí, a myslím si, že lidi dělají daleko horší věci, anonymně, ale také to dávají na internet, ale vzhledem k tomu, že nemají tolik odběrů, tak se to neřeší. Udělali to ze srandy, myslím, že každý člověk udělá někdy nějakou blbost, tak nevidím důvod, proč to tak nafukovat :). PS: nejsem jejich fanynka, jen mi přijde až směšné, jak z toho dělají lidi já nevím co :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo normální! :) Souhlasím.
      Marky > little-me.blog.cz

      Vymazat
    2. Ahoj :)
      Tím 'spravne' jsem spíše myslela,že by to mohli začít dělat také a říkat 'vždyť to dělají i Tvtwixx' :)
      Ale jde jen o názor a jsem ráda,že jsi vyjádřila ten svůj :)

      Vymazat
  5. Upřímně, TvTwixx jsem měla hodně ráda. Ráda jsem koukala i na jejich videa a občas mi něco přišlo i vtipné, ale když jsem viděla tohleto video, hodně rychle jsem na ně změnila názor. Chovají se jako naprostí idioti (s prominutím). Tohle bylo už podle mě hodně přes čáru, protože tak se podle mě normální lidi nechovají. Ano, je mi možná 13, ale docela bych si myslela, že lidi v 19-ti už jsou normální a dejme tomu že i ''vyspělí''.. Huh, asi ne jak na ně koukám..Na druhou stranu, myslím že ta pokuta by jim jenom prospěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :)
      Myslím,že pokuta je namístě :)
      Mne je 13 také, a taková blbost by mě opravdu nenapadla, a i když určitě pili, tak se na to nemůžou moc vymlouvat, když jediný plnoletý je Danny :)

      Vymazat
  6. Dannyho trošku znám a docela mě zarazilo, co udělal. Ale nechci aby šli do vězení, spíš bych jim to dala pořádně sežrat tučnou pokutou. :))
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že vězení je až moc.
      Pokuta je opravdu namístě, tuším,že jí budou mít i s podmínkou :)

      Vymazat
  7. Nechápu, jak taková blbost může někoho napadnout :/ Doufám, že ponesou následky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Souhlasím, ani moje vrstevníky by taková blbost nenapadla :)

      Vymazat
  8. Já je tedy "sleduju" zprostředkovaně (kouká na ně sestra s bratrem a já to slyším přes dveře :D). Nechápu, jak je mohla napadnou taková "číčovina." Já si furt říkám, že dospělému člověku přece musí docvaknout, že to je ničení cizího majetku, že tlaková vlna nadělá dost škody a že z toho bude průšvih. A na alkohol se taky vymlouvat moc nemůžou, když všem 18 nebylo, ne? A ještě méně chápu lidi, co k tomu napíšou, že se přece nic moc nestalo, tak proč se to řeší. Možná by dotyční měli jít, hodit petardu do auta rodičům a potom nás poinformovat, co jim na to tatínek pověděl pěkného, jestli byl taky toho názoru, že se nic nestalo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně souhlasím :)
      Jestli jsou tak (s prominutím) hloupý, že pijou i když jim není 18 a točí se u toho a pak to,dají na internet tak asi nemají všech pět po hromadě :)

      Vymazat
  9. O TVTwixx jsem se dozvěděla nedávno. Přišli mi docela fajn,ale na první pohled je na nich upřímně vidět, že jsou to namachrovaní frajírci (ok, kdo by nebyl s tolika odběrateli). Pár dní poté co jsem je poznala mi začali chodit snapy od kamarádů ze školy s fotkami televizí z Tv Nova a reportáží s tímto (ne)povedeným 'vtipem'. Tak narychlo jsem moc nevěděla o čem to je, takže jsem se ptala až jsem dostala k poupravenému videu. - opravdu hrdinské. Takže jsem si musela najít někde originál z kterého mi bylo vážně divně. Kam ta generace spěje?
    teď jen doufám, že jim za to někdo pěkně nafackoval, a místo roku v cele bych jim navalila nějakou brigádu, kde by si škodu na autobuse hezky odpracovali. Třeba by se jim to mohlo v hlavě trošku srovnat při práci.
    Hezký a nápaditý článek! http://spicedcrap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc nevím, proč to všichni řeší, je to jen jejich věc a jejich blbost a já bych to rozhodně nerozebírala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně stálo za to projevit svůj názor, když je to tak rozebírané téma :)
      A očividně to čtenáře zajímalo a také jsem chtěla vědět názor ostatních :)

      Vymazat
  11. O tom jsem nevěděla a upřímně mě to šokovalo. Takovéhle kraviny s těží vymýšlí již zmínění 14-ti letí kluci natož 19-ti letí....
    Každopádně doufám, že se polepší a podobnou hovadinu už neudělají :)

    OdpovědětVymazat