Pravidelní čtenáři ►Nebo jen otrava?

Všichni tuto funkcičku nejspíš známe, klikneš na tlačítko a začneš odebírat daný blog.
Je to opravdová vymoženost, ale někdy dokáže být pěkně otravná. →

Napíšete nějaké bloggerce, která vás velmi zaujala a poprosíte ji o radu, ale milá slečna vám  napíše, že vám to řekne až se stanete jejím pravidelným čtenářem. Tahle nepříjemnost se mi stala už 2x a nikdy mě nepotěšila a tak jsem milé slečně řekla jasné 'Sbohem' a její blog odstranila ze seznamu.
A nebo- napíšete článek o kterém si myslíte, že by mohl zaujmout a čekáte jestli se někdo chytí a napíše vám pěkný komentář. Najednou blikne upozornění a vy se jdete kouknout co vám dotyčný napsal.
Komentář nemá pořádně ani souvětí, ale obsah je velice jasný 'Krásný článek- tady je odkaz na můj blog (staň se pravidelným čtenářem)'- Když mi někdo napíše takový komentář většinou na něj ani nereaguji, protože mě zklame.
Teď si nejspíše řeknete, že si nevážím komentářů, ale víte já raději 3
smysluplné komentáře, které se hodí k tématu, než 20 komentářů s pěti slovy.




Proč tedy blogeři chtějí pravidelné čtenáře? 

Popravdě, kdo z nás by nechtěl mít tisíce pravidelných čtenářů?
'Čím více čtenářů, tím větší popularita'- Ano toto tvrzení je ve většině případů pravdivé, ale berte na vědomí to, že když budete 'nutit' lidi, aby vás sledovali ničemu si nepomůžete, protože k čemu vám bude čtenář, který se o váš blog ani nezajímá a nejspíš už se na něj nikdy nevrátí?
K ničemu!

A co tím chtěl básník říct? 
Nenuťte lidi aby vás sledovali, když je zaujmete začnou vás sledovat sami a ne 99% se k vám budou i vracet.
Neponižujte se, nestojí za to psát ponižující komentáře s prosbami o přidání se k pravidelnému čtenáři, ba naopak, většinou to jen odradí.


A co si vy myslíte o pravidelných čtenářích?
Taky vás někdy dokážou vytočit? 

Když vás někdo požádá, stanete se pravidelným čtenářem? 









11 komentářů:

  1. A víš že i jo? Když mě někdo napíše - stal jsem se Tvým prav. čtenářem, chci aby ses stala mým, tak se stanu... Nevím proč, nějak ze slušnosti, ale teď ve mě hrklo, že bych to sledování měla oplatit i svým prav. čtenářům... Čistě mezi námi, kamarádka začíná taky s blogem a zajímala se o spolupráce a víš, co jí napsal Avon? Pokud nemáte minimálně 200 pravidelný čtenářů, nebereme váš blog v potaz. Proto ze všech stran se valí prosby, rozkazy, návrhy ohledně GFC. Mě každý prav. čtenář neskutečně potěší, díky nim si tak říkám - nemůžu přestat, musím jim něco předat. Nenutím nikoho stát se mým prav. čtenářem, ale když se tak někdo dobrovolně rozhodne, jsem jeho největším dlužníkem :)
    Jinak se mi líbí, že nad tím uvažuje také někdo jiný, než-li já :D

    CzechIvy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně se jím nestanu, jen v případě kdy je to blog, který má třeba jen 2 pravidelné čtenáře, ale když mi napíše někdo kdo má desítky čtenářů, tak mu follow nedám, ani nevím proč, nejsem nějak škodolibá jen mi to nepřijde správné dát ho někomu, kdo se mi nelíbí a už na jeho blog nevkročím...
      Kamarádce poraď ať si hledá menší firmy, Avon je tak známý, že se tomu moc nedivím..(nemá být urážka) :-)

      Vymazat
  2. Mám ráda své pravidelné čtenáře. Někdy se stanu pravidelným čtenářem jen tak, a pak zjistím, že je to docela i zajímavý blog, který mě trochu uváví v obraz věcí, o které se předně moc nezajímám. Třeba móda nebo kosmetika. Nikdy jsem nikomu neřekla, aby se stal mým čtenářem. Prostě se lidé stali. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo by své čtenáře nemiloval♥
      Můj pohled měl být spíše ze strany 3. osoby :)
      Já osobně se stanu pravidelným čtenářem jen, když mě blog opravdu zaujme

      Vymazat
  3. Přesně tak!! Mám neskutečnou radost z každého nového pravidelného čtenáře, ale kdybych se o ně doprošovala tak ne. Mám mnohem větší radost když někoho náš blog zaujal a tím mě hlavně i podpořil v tom aby jsem ho dál vyvíjela než když vím, že jsem někomu s něčím poradila a on mi za to dal odběr :)
    http://style-et-vie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že se našel někdo kdo na stejný názor :)

      Vymazat
  4. Na bloggeru nejsem tak dlouho, abych s tím měla trochu větší zkušenosti. O sledování se mi zatím nikdo nenapsal a kdyby ano, u mě má smůlu. Do sledování si přidávám jen ty blogy, které doslova hltám a vyhlížím každý jejich článek. Asi bych ani sledování neoplácela. Ten někdo si mě přidal dobrovolně(a já mu za to hrozně moc děkuju), ale není to něco, co by mě mělo nějak přinutit mu to oplácet. Jednou za čas se asi u něj zastavím a napíšu komentář, ale do sledování bych si dala opravdu jen v případě, kdyby se ty moje občasné návštěvy vyvinuly v to hltání zmiňované výše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky sleduji jen blogy, které mám opravdu ráda.
      Já sledování neoplacím z toho důvodu, že já nikoho nenutila, čtenář si mě přidal sám(za což jsem opravdu ráda).

      Vymazat
  5. Naprosto s tebou souhlasím, nesnáším, když se tímhle někdo vnucuje. Takže nemám ráda ani giveaway spočívající v tom, že se staneš pravidelným čtenářem. Přijde mi to takové falešné a stejně k ničemu, protože, přesně jak píšeš, ty lidi na to jednou kliknou a pak už se na tvůj blog nikdy nevrátí. A docela mě dostalo to, co píšeš hned na začátku - ta odpověď na žádost o radu. Nestalo se mi to a ani mě nenapadlo, že by se to stát mohlo. Asi by mě to docela parádně vytočilo :D Za všechny své pravidelné čtenáře jsem strašně moc vděčná a mám neskutečnou radost, vždycky když jeden nový přibyde :) Dává mi to pocit, že nedělám věci jen tak, že to má nějaký smysl a někoho to, co píšu, zajímá. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto souhlasím. Já jsem na blog.cz, ale na blogspoty chodím komentovat a taky toto pozoruju. Kometáře s reklamami typu "mrkni na můj blog" nebo "nechceš spřátelit?" okamžitě mažu - ne, není to tak, že bych si nevážila komentářů (přesně, jak jsi napsala), je to tak, že na svém blogu nechci sprosté reklamy. :)
    Většině blogerů tady jde jen číslo, i když jim to číslo k ničemu nebude, protože takový bloger, který se o tvůj blog nezajímá, na něj prostě chodit nebude a nebude ani komentovat - ráda bych, aby se těm naivním blogerkám rozsvítilo a tohle pochopily.

    www.empty--island.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem potěšena, že se tu najdou i lidi, kteří souhlasí.
      V tomhle je zase podle mě blog.cz lepší, nemá žádné pravidelné čtenáře a podobné funkce. :)
      A to, že jde všem o čísla je známá věc, ale jak jsem psala, lidé si neuvědomují, že se jim na ten blog nebude nikdo vracet, takže je jim to k ničemu :)

      Vymazat