Shirtinator► Tričko pro blogera ZDARMA

Ahojte,

Dnes se s vámi chci podělit o takovou akci na stránkách Shirtinator  (Link na stránku).
 Na stránce mají takovou super akci Tričko pro blogera :)
A co to znamená?

Můžete si udělat vlastní tričko ZDARMA!
Stačí poslat email, o sobě a svém blogu, pokud se firmě zalíbíte kontaktují vás a přiloží další informace.  Dávám velké plus za to, že firma opravdu odpověděla do 48 hodin jak slibovala.

A teď k výrobě triček 
Stránka je sama o sobě opravdu přehledná, za což dávám taky plus.
Vše je vysvětleno v pár krocích a vyrábění triček jde samo.
Vlastně nejen triček. Hrníčků, placek, kalhot, mikin a dokonce i spodního prádla.


Na tričko můžete mít co jen chcete :)
Líbí se mi nabídka motivů, ve které je tolik věcí, že každý si musí něco vybrat.
Dále můžete vložit text, což je fajn, ale jedna chyba (a zatím jediná kterou jsem našla) je ta, že je opravdu málo stylů psaní, což mě překvapilo, ale i tak jsem si vybrala.
A pokud by jste si nevybrali, tak je tu ještě možnost grafického písma.

Také si můžete udělat své vlastní tričko s fotkou, já osobně první přemýšlela nad tričkem s fotkou, ale nakonec jsem zvolila Batmanské logo a na zádech úryvek z písničky. Hrozně se mi tento nápad líbil.
Co vám? Líbí se? Až tričko dojde určitě vám sem dám fotky,

A způsob platby? Snad úplně všechny.
Platební kartou, Dobírka i Vklad na účet.
Za což dávám taky plus a zvláště za tu dobírku.
Já osobně nerada platím něco předem, když nemám 100% jistotu


Tak co? Zkusíte tuto akci?
Já osobně ji vřele doporučuji. 
Máte s touto stránkou zkušenosti? Pokud ano, jaké?


.




6 komentářů:

  1. vyzerá to veľmi zaujímavo :))

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je :)
      Určitě sleduj blog, až tričko přijde podám k němu bližší informace :)

      Vymazat
  2. Idem na to! Veľmi vydarená akcia toto. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň za zpožděnou reakci, je to opravdu super akce!
      Nebojte se zapojit :)

      Vymazat
  3. Páni, to je boží. Jsem zvědavá na tvé hodnocení, napíšeš mi prosím na blog, až bude? Docela mě to zajímá, ale zase si často mažu paměť v mobilu, tak se mi brzo tvůj blog ztratí. :/
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti dám vědět :)
      Už se nemůžu dočkat!
      Tuším, že do středy by tričko mohlo přijít, takže do neděle článek určitě bude :)

      Vymazat