Shirtinator► Tričko pro blogera ZDARMA č.2

Tramtararáá!!
Je to tady, tričko DORAZILO!

Ano, ano moje tričko ze stránky Shirtinator dorazilo, a proto vám tu o něm chci napsat.
Článek č.1 zde
Jako první bych vám chtěla říct o dopravě, tričko přišlo neuvěřitelně rychle, objednala jsem jej v pátek a dnes (úterý) už bylo doma, kurýr byl taky moc milý, kontaktoval mě telefonicky, což mi vyhovovalo a když jsem mu sdělila, že nejsem doma nechal mi ho u sousedů takže službě Intime dávám obrovské PLUS.

Tričko přišlo krásně zabalené v obálce, nepokrčené a v dobrém stavu (dokonce i vyžehlené). + informace o praní

Komunikace byla opravdu příjemná, pan Julius Svonavsky byl velice ochotný a odpovídal opravdu pohotově, tak jako celý tým Shirtinatoru.

A teď ke kvalitě- 
Musím potvrdit, že tričko je OPRAVDU ze 100% bavlny a je to na něm znát. Už od prvního doteku i pohledu bylo velice příjemné, neprosvítalo ani nebylo vytahané, zkrátka je opravdu kvalitní (dokonce mě i překvapilo jak moc ta kvalita velká je)

Potisk- dělala jsem si ho sama (resp. stáhla jsem si ho sama:D)
když budete chtít nějaký takový symbol vždy stahujte v .png, aby potisk nebyl zašedlý a taky co největší velikost aby byl kvalitní. Já se tím řídila a potisk je opravdu luxusní za což jsem ráda, protože jsem z toho měla ze začátku strach.

Tričko zezadu, text z písně WMYB
Text se povedl taky, vypadá opravdu stejně jako na obrázku= PLUS
Potisk je opravdu kvalitní žádná 'hloupá' samolepka, která by se hned strhla.

Více už toho asi nemám, žádné MÍNUSY jsem nenašla  a tuším, že ani nenajdu.

Spolupráce s touto stránkou bylo opravdu příjemná a 100%ní! Proto tuto stránku nemůžu jak jinak, než doporučit!
Neváhejte a přečtěte si článek číslo 1, aby jste se dozvěděli více.

Tak co? Líbí se vám stránka? Vyzkoušíte spolupráci? Pokud už jste se stránkou spolupracovali budu ráda, když mi do komentáře dáte odkaz na váš článek. Doufám, že toto nebyla má poslední spolupráce. :)
Na závěr fotografie



9 komentářů:

  1. S touto stránkou jsem taky před nějakou dobou spolupracovala a mám stejný názor, také vše bylo opravdu super a rychlé. Palec nahoru! :)
    Zde je má recenze http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/07/recenze-tricko-ze-shirtinator.html

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja som s nimi spolupracovala :) je to ozaj dobrá stránka

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)
    http://janesworldblog.blogspot.sk/2015/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. z akej stránky si si to dala robit? :D
    inak SUPER tričko ;)
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) v obou článcích je uvedena stránka shirtinator :)
      (můžeš kliknou na odkaz v článku) Nebo v mém menu vidíš spolupráce a tam klikni na shirtinator :)

      Vymazat
  4. Páni, tak to je boží. Budu to muset někdy zkusit. Tobě přišlo zdarma? :) Líbí se mi ta obsluha a rychlost. .) Kam se jiné firmy hrabou. :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, celá firmy je lexusní ve všem je pohotová a rychlá :)
      Dokonce i to dodání uznejme mít doma tričko, když si ho obědnáme v pátek už v úterý je opravdu úžasné. :)
      Ano celá tato spolupráce proběhla zdarma, včetně dopravy :)

      Vymazat
  5. Ahojky, to je super akce, škoda, že jsem o tom nevěděla dříve!! Jinak nechala jsi si vyrobit krásné tričko! Jinak byla bych velmi potěšena, kdybys navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství oplácím). :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  6. Mne by tričko malo prísť zajtra a veľmi sa na neho teším a som zvedavá čo to bude :D po prvom článku sa ma niektorí pýtali či mi zaplatili aby som ich vychválila no pravdou je, že mínusy som zatial tiež nenašla :))
    http://coolorfullifestyle.blogspot.sk/2015/04/random-news-shirtinatorsk.html

    OdpovědětVymazat