Co se stane, když se sejdou 4 odlišní lidé u kadeřnice? ► Vrátím se tam někdy?

Zdroj: we♥it
Ahojte :)
V pátek jsem si zašla ke své kadeřnici, jelikož si změnila pracovní dobu a přes týden dělá jen dopoledne, musela jsem se k ní objednat na pátek, což byla chyba!!
(Hned na začátek chci říct aby jste tento článek brali s rezervou, jde jen o pobavení, ne urážení žen v kadeřnictví) 

Byla jsem objednaná na půl 3, ale bylo mi jasné, že se to tam zdrží, tak jsem došla o čtvrt hodiny později, a jak jsem řekla zdrželo se to, když jsem přišla seděly přede mnou další 2 ženy a jedna slečna, ale já byla tak chytrá a psychicky jsem se připravila na to, že se tam zdržím nejméně do 4.

Sedla jsem si a ze stolečku jsem si vzala Cosmopolitan snad z roku 2009, prolistovala jsem stránky a byla nachystaná se do něj začíst, když v tom nejstarší dáma pronesla:


'Ten můj manžel, pořád někde trajdá, vsadím se, že si ani nevšimne, že jsem se kvůli němu nechala zkrášlit' 
Už od pohledu byla paní 'bohatší' nasvědčovaly tomu její gelové nehty, líčení a jemný závan cigaret s drahou a silnou voňavkou (nejsem si úplně jistá jestli byla drahá, ale určitě draze voněla).
Jakmile paní pronesla tuto větu, vše začalo jít z kopce.
Rozběhla tím totiž debatu o tom jak v místních stavebninách pracuje nějaká žena(středního věku), která se chová na 20, je neochotná, líná a nepříjemná.
Shodou okolností, jsem zjistila, že majitel této firmy je manžel naší paní 'silná voňavka'.

Když skončila debata o běhně ze stavebnin a starší dáma odešla a v kadeřnictví nechala pěkný balík peněz, přišla na řadu žena asi stejně stará jako kadeřnice (32-38) a začaly vyprávět o jejich pubertálních synech. 
Jakmile přišla řada na to, že se mě dámy zeptaly proč vlastně my puberťáci nejsme doma a většinu času trávíme venku, věděla jsem že to se mnou brzy sekne.
Dámám jsem slušně odpověděla, i když bych jim nejradši řekla, že by se měly poslouchat a pak by to pochopily. 
Zdroj: we♥it


Na štěstí paní Tóthová (jak jsem se později dozvěděla) brzy odešla a já si vzpomněla, že jsem dávala do kabelky sluchátka, moje radost rázem opadla, když jsem zjistila, že jsem si je nechala ve školním batohu.
A tak jsem seděla a nudila se.
Čtení časopisu jsem vzdala, protože mladá slečna začala básnit o tom, jaký je první ročník na vysoké škole, jak už má všechny zkoušky za sebou, a že postupuje do letního semestru.

Mezitím co holčina seděla s melírem na hlavě a čekala,než jí chytne, mě kadeřnice začala obskakovat a když se mě zeptala jestli chci hlavu i umýt, raději jsem řekla ne, protože už jsem chtěla z kadeřnictví vypadnou, takže mě kadeřnice vzala na sucho a velmi rychle.
Když jsem vyšla z kadeřnictví hlava mi třeštila a tak jsem to vzala hned prvním vlakem domů.

Nicméně, do kadeřnictví se určitě vrátím, protože mám svou kadeřnici moc ráda.


A poučení?  
Zdroj: Tumblr
-Nikdy se ke kadeřnici neobjednávejte v pátek!
-Nikdy se neobjednávejte jako poslední v ten den.
Poslední a nejdůležitější bod 
-Choďte jen do moderních a drahých kadeřnictví, aby jste zamezili setkání se staršími dámami.
A co vy 
Stalo se Vám někdy něco podobného?
Zažili jste něco zajímavého u kadeřnice?



zdroj: Tumblr

2 komentáře:

  1. Tak to se mnou se ani ta kadeřnice většinou nebaví, nicméně jednou mi kadeřnice pochválila vlasy (byla jsem radostí bez sebe) a dala mi 20 korun slevu (za ty vlasy :D)
    Marcipánová Martha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já a kadeřnice jsme opravdu kamarádky :D
      Většinou toho stihneme probrat tolik, že by jsi se divila :)

      Vymazat