Ozdoba na Vaše zápěstí ► Zlaté hodinky

Ahojte
Dnes jsem si připravila recenzi na krásné, zlaté hodinky.
Recenze měla vyjít už dříve, bohužel jsem neměla moc čas, ale to vše napravím. :) 
Nebudu to dál okecávat a jdeme na to.


Hodinky jsou ze skvělého eshopu poštovné zdarma  a jejich cena je taky úchvatná 345 kč. (Pokud by jste o hodinky měli opravdu velký zájem jsou teď ve slevě-205Kč)  
Tento eshop jsem si opravdu oblíbila, a určitě to nebude můj poslední nákup, nejen z toho důvodu, že na eshopu neplatíte poštovné, ale taky ze skvělých věcí a jak jsem se teď přesvědčila, věci jsou opravdu kvalitní.




A teď k hodinkám:

  • Vzhled
  • Hodinky jsou kvalitní (nevypadají jako ty z tržnice za 50kč) 
  • Jsou velice lehké (pro lidi jako jsem já je to obrovská výhoda.Jsem levák a levou rukou dělám opravdu vše, takže si musím vybírat hodinky i podle váhy, nejprve jsem se bála, že hodinky budou moc těžké, ale opak je pravdou)
  • Zapínání (líbí se mi, že je jedno jak širokou máte ruku, hodinky mají super zapínání)
  • Pásek (nejprve jsem se bála, že pásek bude moc masivní a bude 'ubírat' krásu hodinkám, ale není tomu tak)
  • Ciferník (velikost ciferníku je optimální, není ani velký,ale ani malý. Je opravdu dobře čitelný)
  • Po celodenním nošení hodinky netlačily,neřezaly a držely pevně na ruce


(Jen bych chtěla říct, že jsem u hodinek opravdu skoro žádné mínusy nenašla, takže mi prosím nepište, že má recenze není konstruktivní).

  • Kamínky na ciferníku (kamínky vypadají opravdu hezky, ale jeden už se mi odloupl, proto jsem si je raději přetřela průhledným lakem na nehty, abych zabránila dalšímu vypadávání)
  • Po týdnu nošení (celodenním) jsem začala pozorovat 'zelenání' pásku z vnitřní strany (mně osobně to nevadí, protože zelenání je z vnitřní strany, ale někomu by to možná vadit mohlo) 
  • Dále jsem našla malé nedokonalosti, které jsou, ale přehlédnutelné (fotka č.-3, zakroužkovaná nedokonalost na pásku) 








To by bylo asi vše důležité co jsem Vám k těmto krásným hodinkám chtěla říct, určitě vám je vřele doporučuji  a i celkový eshop, na kterém najdete spoustu dalších krásných hodinek, ale i jiných blbůstek a to vše bez placení poštovného. 
Opravdu na stránku zavítejte, uvidíte, že budete mile překvapeni jako já.
Ještě bych vám chtěla říct, nebojte se dlouhé dodací lhůty, ano vím že 15-40 dnů je opravdu hodně, ale balíček k Vám určitě dorazí.


Líbí se Vám hodinky? 
Pokud ne, jaké hodinky by jste si vybrali vy? 
Máte se stránkou poštovné zdarma nějaké zkušenosti? Pokud ano, jaké? 

Příjemný zbytek neděle :)
Renny 
Jak můžete vidět, hodinky se krásně hodí k mé kabelce LV :D 

4 komentáře:

  1. Vypadají moc pěkně :) Když na to koukám, asi bych si vybrala! :D Ale s indiánským motivem. Taky jsem levák, ale hodinky bych nosila na pravé ruce (bohužel žádné nemám a ani bych je nemohla nosit v práci :( )
    www.madlovers.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zlaté hodiny jsou základ - nedám na ně dopustit :)))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý deň,
    ja hľadám značku Festina. Špprtové a zároveň elegantné.

    OdpovědětVymazat
  4. Zlaté hodinky musí vlastniť každá žena. https://www.brasty.sk/hodinky

    OdpovědětVymazat