Stříbrné hodinky? Nutnost každé dámy!

Hodinky nejsou jen ukazatel času, v poslední době jsou hodinky spíše módní doplněk, který se na našem zápěstí objevuje častěji a častěji.
Já hodinky miluji, když je na sobě nemám připadám si nahá, prostě mám pocit, že mi něco chybí.
V poslední době na ně nedám opravdu dopustit, beru je jako nutnost.
A proto mě napadlo, napsat vám něco o mých stříbrných hodinkách, které střežím jako oko v hlavě. :)


Své hodinky jsem koupila na stránce poštovné zdarma, hned na první pohled jsem se do nich zamilovala, protože jsem takové hodinky hledala už opravdu dlouho bez přemýšlení jsem je objednala. :)
Hodinky přišly cca po 14-ti dnech, což je u této stránky opravdu rychlost, jelikož zboží se dováží ze zahraničí.
Hned po otevření jsem byla opravdu nadšená, hodinky splňovaly vše co měly.

+


  • Hodinky působí elegantně,decentně a draze
  • Jsou vhodné i pro menší zápěstí, což mě u takových masivních hodinek opravdu překvapilo. 
  • Kamínky drží pevně 
  • Cena (445Kč) 
  • Sklíčko je opravdu odolné, hodinky mi už několikrát spadly (nedopatřením) a se sklíčkem to ani nehnulo, žádný škrábanec, nic 


  • Hodinky jsou opravdu těžké, přes den je musím několikrát sundávat. (86g) 
  • Zapínání, zapínání blbne už od začátku, když 'přimáčknete' ne vždy se hodinky zapnou, už se mi párkrát stalo, že se hodinky samy od sebe rozeply
    (viz. video) 
  • Kolečka na ciferníku jsou jen ozdoba, ze začátku jsem to nevěděla takže jsem se snažila je nějak nastavit, bohužel neúspěšně, také je funkční jen prostřední korunka (kolečko kterým se nastavuje čas) 


I když hodinky mají své mouchy, jsem ráda za to že jsem si je vybrala, protože přeci KAŽDÁ SPRÁVNÁ DÁMA MÁ MÍT STŘÍBRNÉ HODINKY :) A co vy říkáte na hodinky?
Koupili by jste si je? :)
Odkaz ke koupi hodinek


12 komentářů:

  1. Jsou krásné. Já jsem si tedy svoje poslední hodinky kupovala od Marca Jacobse s koženým páskem, ale už dlouho přemýšlím o tom, že bych do hodinek podobného stylu šla, tak uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju hodinky s koženým páskem, bohužel vždy se mi stalo, že se mi pásek ošoupal :/
      Hodinky toho stylu opravdu doporučuju, jsem spokojená :)

      Vymazat
  2. Sú pekné .. ja mám radšej ale zlaté :/

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti hodinky líbí:)
      Tento eshop je nabízí i ve zlaté a růžovozlaté :)

      Vymazat
  3. Super hodinky, líbí se mi hodně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) i pře jejich mouchy je mám opravdu ráda

      Vymazat
  4. Vypadají decentně a elegantně, fakt pěkné:)
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně jsem chtěla elegantní hodinky, ale taky nějaké ve kterých budu moct chodit i normálně, myslím si že tyto hodinky to splnily :)

      Vymazat
  5. Jsou pěkné, ale nepřipadá mi, že působí draze, na me to má opačný efekt... Opravdu by mě štvalo pokud jsou kolečkan v ciferníku pouze na ozbodu... Já mám s hodinkami problém, vybírám si je hlavně podle velikosti, na moje útlé zápěstí toho moc nepasuje...
    http://lovelylady6.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se říká- sto lidí, sto chutí. Jsem ráda, že jsi mi řekla tvůj názor.
      Máš pravdu, tyto hodinky na útlé zápěstí moc nesedí, sama jsem se o tom stihla přesvědčit když jsem je půjčila kamarádce. :)

      Vymazat
  6. Jsou pěkné, ale nepřipadá mi, že působí draze, na me to má opačný efekt... Opravdu by mě štvalo pokud jsou kolečkan v ciferníku pouze na ozbodu... Já mám s hodinkami problém, vybírám si je hlavně podle velikosti, na moje útlé zápěstí toho moc nepasuje...
    http://lovelylady6.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou pěkné, ale nepřipadá mi, že působí draze, na me to má opačný efekt... Opravdu by mě štvalo pokud jsou kolečkan v ciferníku pouze na ozbodu... Já mám s hodinkami problém, vybírám si je hlavně podle velikosti, na moje útlé zápěstí toho moc nepasuje...
    http://lovelylady6.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat