Tipy pro cestování autobusem



Ahojte :)

S prázdninami se pojí zábava a hlavně cestování, a protože hodně z nás upřednostňuje cestování autobusem, řekla jsem si že by bylo dobré napsat vám zde pár rad, aby toto cestování bylo co nejpohodlnější a užili jste si ho stejně jako celou dovolenou.


Oblečení: 
Vždy je důležité myslet na pohodlí, proto je dobré být připravený na všechny varianty- teplo i zimu.
Proto vám doporučuji jet v leginách či teplácích a pro jistotu si do batohu přibalit i kraťasy, protože nikdy nevíte jak bude.
Jako top bych zvolila tričko či nátělník a ještě s sebou mikinu nebo kardigan.
Nikdy nezapomeňte na ponožky, protože i když jedete při 30°C ve tři ráno už takové teplo být nemusí a vy budete vděční za to, když je ve svém batohu najdete.
Vhodná obuv, s botami je to opravdu složité, jak se říká, sto lidí-sto chutí. Já osobně preferuji botasky, ale znám i lidi co raději jedou v crocskách.


Zábava: 
Myslete na to, že v autobuse jste zavření několik hodin, a proto je logické, že se budete nudit,z toho důvodu  je dobré vzít si s sebou 'rozptylováky'- telefon (plně nabitý), knížku, křížovky, časopisy. , DVD přehrávače, tablety, karty- prostě věci které alespoň na chvíli zabijí čas. 


Zavazadlo (příruční)
Osobně s sebou vždy beru batoh, ale v tomto případě závisí na délce cesty. Pokud někam jedete 24 hodin, musíte počítat s tím, že si s sebou berete i jídlo a pití, proto je dobré vzít si zavazadla 2, jednu tašku na jídlo a batoh na oblečení, telefony, doklady, peníze, ubrousky apod.
Ve vašem batohu by se měly nacházet jen  potřebné věci, neberte 'blbiny', budou Vám zbytečně zabírat místo a váš batoh bude těžký.


Občerstvení: 
Vždy s sebou mějte dostatek tekutin, pokud víte, že budete cestovat v horku, je dobré si dát své pití 24 hodin před odjezdem do lednice a na cestu si jej zabalit do utěrky, aby vám vydrželo vychlazené co nejdéle. 
Na jídlo bych zvolila spíše trvanlivé potraviny. Je dobré vzít si to co vám opravdu chutná, aby jste si cestu užili a nemuseli při tom myslet na to, že v krabičce na jídlo vás čeká salám, který nenávidíte.
Dobrou volbou jsou podle mě toasty, které přijdou k chuti snad každému.


Ostatní: 
Určitě nezapomeňte na deku a polštář, protože tyhle dvě věci vám opravdu usnadní usínání.
Sluchátka- většina autobusů má možnost zapůjčení sluchátek, ale co si budeme nalhávat, kdo ví kdo je před námi měl v uších
Hygienické potřeby mějte vždy poblíž, nikdy nevíte co vás překvapí
________________________________________________________________

Shrnutí 
  • Telefon vždy s sebou! 
  • Ve dvou se to lépe táhne, necestujte sami 
  • Vlhčené ubrousky- jsou opravdu důležité, proto mějte víc než 1 balíček 
  • Parfém je taky jedna z důležitých věcí, pokud cestujete přes noc, dodá vám alespoň malý pocit čistoty. 
  • Nezapomínejte na náhradní oblečení 
  • V batohu vždy jen to důležité 
  • Mít s sebou dostatek jídla a tekutin



A na konec jedna fotka mě.
Do Londýna jsem jela jak jinak než autobusem. 
Tak to je konec dnešního článku. Souhlasíte se mnou? 
Máte i vy nějaký ten tip? Neváhejte a napište ho dolů do komentáře. 
A kam se chystáte vy na dovolenou? Upřednostňujete auto, autobus nebo letadlo?











13 komentářů:

  1. Po dlouhých cestách autobusem jsem si řekla, že příplatek za letadlo jsem fakt ochotná dát. :D
    Jinak se vším souhlasím, ale já když se nevysprchuji dvakrát denně, mám pocit že umřu! Zatím jsem žádné řešení tohoto nenašla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letadlem jsem zatím necestovala, zatím nemám nějak odvahu :D
      A se sprchou, jediné co mě napadlo- na některých benzínkách bývají i sprchy :D takže leda by jsi si zaplatila za sprchu a v té cca 20ti minutové přestávce jsi se stihla osprchovat.

      Vymazat
  2. Som asi divná, ale ja mám práve to niekoľko hodinové cestovanie veľmi rada, hlavne keď s niekým cestujem. Môžem ho pozorovať ako pri mne stráca nervy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nesnáším dlouhé cesty, jsem z nich vždy hrozně mrzutá a otrávená :D
      Po tom co cesta z Londýna trvala 26 hodin jsem se rozhodla, že autobusům dám na chvíli STOP

      Vymazat
  3. Ano ano, tekutiny jsou velmi důležité!!!!!!! <š a úplně souhlasím :) Psala jsem něco podobného, můžeš mrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš moc pěkný článek :) určitě na blog zavítám i jindy :)

      Vymazat
  4. super článek :)
    byla bych ráda, kdyby jsi se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Tvůj blog se mi líbí, ale pravidelným čtenářem se nastanu, promiň.
      Pravidelným čtenářem se stávám jen tehdy, když mě blog opravu zaujme.

      Vymazat
  5. Zaujímavý článok! :) Ja som autobusom išla dlhé trasy naposledy pri školských výletoch, teraz chodím autom a zriedkavo lietadlom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S letadlem zkušenosti nemám, když jedeme na dovolenou s rodinou tak vždy jen autem

      Vymazat
  6. Super článek! :) Já jsem autobusem jela nejvíce 3 hodiny, takže jsem nezažila být třeba 15 hodin v autobuse, ale věřím, že je to otřesné! :D

    Pokud chceš koukni na můj blog, zanech komentář nebo se staň mojí čtenářkou...budu moc ráda.:)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. super tipy, já zrovna pojedu brzo autobusem dlouhou cestu :)
    jdu do prav.čtenářů, moc hezký blog :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti článek líbí :)
      Přeji příjemnou cestu a doufám, že ti můj článek alespoň trochu pomůže

      Vymazat