Návod: Jak mít gadget instagramu v menu

Ahojte :)
Dnes jsem tu s lehkým návodem, jak přidat gadget instgramu do vašeho menu.
Osobně tento gadget už nemám, ale snad se tu najde někdo komu tento návod pomůže.
Veškeré dotazy napište dolů do komentáře. :)



1. Běžte na stránku SnapWidget (odkaz) a klikněte na Get Your Free Widget 

2. Vyplňte formulář který vám vyskočí, doporučuji Vám první vybrat Widget Type, od kterého se vše bude odvíjet.
Já osobně si vybrala Slideshow (viz fotka)
Grid= mřížka, fotky se vám budou ukazovat ve formě 3x3
Board= mřížka,ale i s vašim popiskem
Scrooling=posunování, řada fotek které se budou posunovat do prava
Slideshow= obyčejný, tento typ se mi asi líbí nejvíc, je to jen jedna fotka, která se vám po určité době změní
Map=mapa, ukáže se vám mapa, a vaše fotky



Taky si dávejte pozor na velikost (4. řádek), může se stát že to netrefíte a váš gadget bude moc velký, nebo naopak bude malý, proto se vždy klikněte na preview, vyskočí vám náhled.

3. Klikněte na Get Widget a skopírujte celý odkaz, který vám vyskočí 






4.  
a) jděte do nastavení bloggeru
b) rozvržení
c) přidat gadget→ vybereme HTML/JavaScript
d) nadpis- pokud nechceme nadpis vložíme do něj <!-->
   
Obsah- vložíme odkaz, který jsme si zkopírovali. Upozorňuji, že si budete muset nejspíš pohrát s velikostí toho gadgetu, než trefíte tu správnou.



e) klikneme na uložit a poté vpravo nahoře na uložit uspořádání
f) a je hotovo 



7 komentářů:

  1. Ja som bola vždy tak lenivá to študovať ale keď je to takto na podnose tak som si to spravila aj ja. Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to nikdy nebaví, ale když už na nějakou tu vychytávku přijdu, ráda se o ni podělím s ostatními a ulehčím jim práci :)

      Vymazat
  2. Díky, už jsem si to udělala a vypadá to skvěle :) Velikost jsem dala podle tebe. Super návod. Jen jsem nevěděla, co je gatget, no ale musela jsem to zkusit, abych to věděla. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Jsem ráda, že se tí návod líbí a velikost jsi teda trefila přesně :)
      Gadget je jakoby 'položka' vytvořená z různých kódu, sama nevím jak bych to popsala, proto jsem raději použila slovo gadget :D

      Vymazat
  3. Super návod, už to mám :)

    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super už dlouho to chci udělat na svůj blog... Děkuji
    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :))
    http://thevalerine.blogspot.cz/


    OdpovědětVymazat