Když se klíče ztrácí

Každý z nás zná tuto situaci, hrozně moc pospícháte, už si obouváte boty, zavíráte dveře, když najednou "Sakra, kde mám klíče?"
Proběhnete celým bytem a ony nikde. 


Tohle se mi stává dost často, vzhledem k tomu, že mé klíče jsou malé, aby se v klidu vešli do kabelky či kapsy, dost často se mi stává, že je někde pohodím a pak je nemůžu najít a tak jsem si řekla, dost už, vyzkouším hledač klíčů, a tak jsem si jeden objednala ze stránky poštovné zdarma (odkaz).

I když na něj nebylo moc chvály, říkala jsem si proč to nezkusit a tak jsem tu s další recenzí na tento pípák.





Po dlouhém čekání dorazil balíček a v něm tento hledač, ze začátku jsem byla opravdu překvapená jeho maličkostí a lehkostí, říkala jsem si: další šunt co se hned rozbije. 

Hned co jsem pípák přidělala na klíče jsem ho zkoušela, pískala jsem a světe div se pípák opravdu fungoval, a tak jsem ho vzala na procházku  rušným městem abych trošku otestovala na co všechno reaguje.
Překvapilo mě, že hledač
sám od sebe zapískal jen jednou a to když mi zazvonil telefon.
 Bohužel po té co jsem došla domů tak se pípák zbláznil a reagoval snad na vše, na televizi, kočku i na hlasité mluvení a tak jsem ho vypnula.

Po dalších pokusech už to bylo lepší a hledač se vzpamatoval a nezapínal se tak často.
I když bych si ho už asi neobjednala, funguje a klíče opravdu najde!


+: 

  • opravdu funguje
  • červené světlo, pomáhá při hledání klíčů v kabelce
  • je opravdu lehký a mlý 
  • hlasitost je tak akorát  
  • dá se vypnout (tak že nebude vůbec reagovat) 

-: 


  • reaguje i když nemá 
  • když začne pípat nedá se vypnout, buď počkáte než pípání přestane nebo jej vypnete 'natvrdo' 
  • občas je hodně otravný 
  • cena mi přijde celkem vysoká na takové tintítko 




A co vy, máte svůj pípák na klíče?
Taky neustále klíče ztrácíte a nemůžete je najít? :D


6 komentářů:

  1. To si musím pořídit i pro mě a manžela.. :D :D

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  2. chcela som vyskúšať :D Vždy stratím kľúče :D Inak máš krásny dizajn a zaujímavé články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Já si pípák na klíče přála už delší dobu, takže když byla možnost, neváhala jsem :)

      Vymazat